Zoeken.....

12/17/2014

Het Lichaam van een cavia



Zelf heb ik een zelfgemaakte poster van het lichaam van een cavia.
Ik had een afbeelding over getekend. Waar op staat wat wat is.
Alleen de buitenkant, ik wil s'nachts nog wel slapen!

Het viel mij op dat er op internet weinig te vinden was over het lichaam van dit lieve beestje! Daarom schrijf ik er een stuk over!\


ik heb als voorbeeld mijn cavia!



Wokkel ( Vrouwtje) Zwart met bruin/oranje strepen (2) 4 jaar, waarschijnlijk een US Teddy





Dat is dus wokkel,



Nu komen een paar afbeeldingen van het web.


Het lichaam 1.  De binnenkant.

lichaam 2. buitenkant. heb ik nagetekend en op de deur geplakt.

Skelet Cavia

Verstopping

Spijsvertering



Nog meer informatie? Mail dan!



Lisa Bakker
(Bron: Google Afbeeldingen)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.